Stowarzyszenie Producentów Silikatów „Białe murowanie” dołączyło do gorna patronów badania “Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych”. Organizatorami przedsięwzięcia są firma BIM ALLY Sp. z o.o. oraz Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.
Celem badania “Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych” jest określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji. Kwestionariusz skierowany jest do pracowników i właścicieli firm produkujących materiały budowlane. Partnerami merytorycznymi wydarzenia są:
- Polski Klaster Budowlany,
- Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska Politechniki Białostockiej,
- Związek Pracodawców Producentów Materiałów Dla Budownictwa,
- Stowarzyszenie Producentów Silikatów „Białe Murowanie”,
- Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD,
- Stowarzyszenie Producentów Betonów.
Patronat medialny nad badaniem objęły redakcje: Builder, Rynek Instalacyjny, Izolacje.com.pl.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety: https://bimally.pl/trendy-marketingowe-wsrod-producentow-materialow-budowlanych/
